måndag 19 december 2011

Dopparedan i sikte

 En klar favorit, tovad ballerinatomte från En Gry og Siv <3
 Var på julmarknad i Nässjö igår, såå mysigt i snöyran;)
Köpte denna skönhet för 50 kr, min förra adventsgran började barra nåt kopiöst;))
 Trällorna från Svea matchar in!
 Korg med lite smått o gott..
 Danska mystomtar, man tror hela tiden att nån står ute i hallen när de hänger uppe;))
 Gumman...
 ...o gubben...!
 Köpte även denna gran i Nässjö igår, goaste ungarna stod o sålde, o sa;
"Har du sett den här då, den är väl fin??"
Kunde köpt alla granar av så härliga ungar <3
 En smygtitt ner i jobbkorgen, imorgon vankas det julpyssel på Norrtullskolan.
Det kommer att bli vackra askar, rosetter o julstrutar bland annat;)
Hoppas ni alla har hamnat i kopiös julstämning, själv har jag trillat dit ordentligt i år;)

Hoppas snön får ligga kvar bara...

Stor kram

Fia

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Du milde vilka fina danska tomtar! Kom och häng hem dem hos mig;)
Du har verkligen fått det juligt mysigt hemma nu och jag har också hamnat i skön julstämning=)

Kramar!
Adela

Mitt liv som förskollärare sa...

Vad härligt att ni har snö. Här turas det om att ligga ett mycket tunnt lager av snö, slaska eller hagla:) riktigt Göteborgskt julväder. Hoppas det blir lite vitt på lördag räcker med en cm så är jag nöjd.
Önskar dig en riktig fin jul.
Kram Berit

Tina sa...

Nu har vi dagen snart här..
Fina tomtar, dem gillar jag!

Önskar dig GOD JUL, julkram till dig!

loftkroken sa...

God Jul søte Fia ♥
Guds fred over det nye året ♥

Klem klem fra Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...