onsdag 22 februari 2012

Gammal goding


Hittade en gammal goding när vi röjde i källarn, inredningsbok á la 90-tal av Tricia Guilds.

Kolla in;))


Inte så dum ändå, dock garvar man ju lite åt färgerna på framsidan som man ju var helt begeistrad i då det begav sig...!


Inte utan att man blir sugen på att snappa upp vissa bitar igen, iaf de finfina uppläggningsfaten :D

Byrån är också riktigt snygg, o vad jag har hört så är det färgernas revansch i år!!


Längst upp till vänster är det min egen färgklick i huset, min suveräna kyrksoffa med knallrosa dyna.

***

Runtom är det bilder från ett litet köpparty som jag var på hos en av mina goa kollegor igår.

Det var en tjej som sålde grejer från Thailand, tillverkade av kvinnor i Bangkok som sålde saker för att slippa ett liv på gatan.

Jag köpte de söta galgarna med lurv (lurv, sidenband o pärlor, syns inte riktigt på bilden), och på dem satt en tag "Häng på" o en webadress


där man kan läsa mer om projektet.

Jag köpte några andra galgar också som var klädda med tyg, ska fota dem också senare.

Härligt att köpa fina saker o samtidigt bidra till nånting bra <3

Haen fortsatt härlig lillelördag o vecka;))

Kram

Fia

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...