måndag 20 augusti 2012

Provdocka o luktärt ♥


Hade turen att kolla in på facebook vid rätt tillfälle, där goa Emma med bloggen
precis hade lagt ut ett par annonser med finfina inredningsdetaljer;))


I lördags var vi o hämtade denna tjusiga donnan,
o blev bjudna på såå gott fika av Emma som bakat classy jordgubbspaj
(finaste jag sett, godaste jag smakat;) ♥♥

Kram till dig Emma,
här får hon stå just nu iaf,
men kära ting brukar få flytta runt en del så snart
kanske hon pryder en annan plats i vårt hem...!


Tjoho, äntligen blommar mina luktärter innan frosten i september;))
Vackra o verkligen väldoftande, man kan verkligen lukta ihjäl sig på dem..!



Har tagit in ett par,
kanske inte världens mest avancerade arrangemang, men iaf;))

***

Nu blir det till att plocka iordning lite här, sen får det bli lite soffläge till Robinson tror jag...
Regnet öser ner här, efter en halvdan dag på väderfronten.
Nu måste ungarna börja gå o lägga sig i tid också,
så vi "övar" in timingen till skolstarten på torsdag--
brukar gå sådär...;)

Ha det härligt, may the force be with you ♥

Kram

fia

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Men hallå vilken fiiiiin provdocka!
Så fantastisk!! Luktärtor är en av mina favoriter med, bäst att inte gå förbi ditt land gumman;))

Kramar mysFia!
Adela

Tina sa...

Nu hör jag surret från lasersvärdet, hihi!
Så fin docka, luktärtorna doftar gott men lite för mycket för min allergiska näsa. Jag fick flytta mina en bit bort, men bara så jag kunde se dom. De är helt underbara!

kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Men där står hon ju, "tanten"! =) Passar superfint hemma hos dig, nästan så man kan tro att jag hade dig i åtanke... ;)
Ta väl hand om henne!

Kramis ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...