fredag 12 oktober 2012

Today my name is Queen

 
Hittade roligaste kudden hos Syster Lycklig,
 
passar min dotter Agnes perfekt ♥
 
Kolla vem som Tassa(r) in i högra hörnet o gör anspråk på kudden...;))

 
Såhär fint såg det ut när jag öppnade kartongen,
 
alltid lika stilfullt med hjärtan och silkespapper...♥
 
Och på köpet...
 
en finfin tidning med en massa produkter från Greengate!
 
Ska avnjuta den med en kopp te sen;)

 
Snyggt förpackat!

 
Har investerat i lite julpynt as well, älskar såna här lite kitschiga julpynt.
 
En ljusslinga i fattigmanssilver blev det också,
 
den får ni se sen när det börjar närma sig advent...

 
Till sist; katternas härliga mathörna, inkl stylish fiskplansch.

 
Såå snygg, köpte den för 10 kr på loppis:D
 
****
 
Blir visst bara fredagsinlägg numera,
 
den här veckan har det varit föräldramöte, frisörbesök o annat på kvällarna,
 
samt viss soffpotatisvarning när man äntligen får sätta sig en stund...!
 
Ikväll blir det hämtpizza o ett glas rött,
 
det gäller att njuta av fredagkvällen ♥
 
**Ha en underbar helg**
 
Kram
 
Fia

4 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hallå vännen! Vilken härlig kudde - skulle verkligen passa på min sida av sängen, haha! =)))
Klart att även kissekatten ska ha det snyggt hos sig, vilken omtänksam matte du är.

Trevlig helg!

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Mmmm...gillade kudden! Passar moi med ha ha...:)) Skrattade gott när jag såg missarnas fina mathörna! Sååå fint :))

Kramisar till dig sötFia
Adela

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj igen! Jag tror att du kommer att bli supernöjd med de fina krukorna Lily. Jag blev glatt överraskad över att de är så stora.
Hoppas du får hem din leverans inom kort. I morgon har jag min första visning, håll tummarna! ;)

Kram

Mitt liv som förskollärare sa...

Hej!
Helt superhärlig mathörna till kissarna:) Kudden passar säkert fint till din goa tjej.
Hoppas du får en härlig vecka fina du.
Kram/
Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...