fredag 9 november 2012

Shabby romantic goes lite jul...;)

 
Kikade in på Gårdsromantik en sväng...

 
...o då snackar vi stylish ♥♥

 
Finaste saltpåsarna,
 
senast jag handlade fick jag med en på köpet;)
 
Sånt blir man glad av!

 
Snyggt set med metallurnor, perfekt att ha smågranar i inne.

 
Snygg urna i fattimanssilver, passar ju överallt, året runt.
 
Man får passa bara, sätter man nåt vippigt i är det risk att
 
 katterna välter omkull den...!

 
Vacker klädställning, bara man har nåt snyggt att
 
hänga där som tål att visas upp;))

 
Finaste Madonnan i järn, önskar jag mig till jul ♥

 
Sånt här går det åt några meter nu,
 
 både till paket, ljusstakar o hängen av olika slag..
 
(Samtliga bilder i inlägget är från
 
Gårdsromantiks webshop!
 
Kika in via länken ovan, vetja!!)
 
*****
 
Själv lyxade jag till det o hälsade på goa Malin på Zanslösa idag.
 
Där fanns det allsköns fina grejer kan jag lova, de har fått in MASSOR med julgrejer,
 
jag handlade några stycken som jag kommer att visa i ett inägg närmare advent;))
 
Ett par doftljus från Yankee Candle blev det också,
 
med supergod doft av mandarin o cranberry (tror jag det var, iaf;)
 
Imon blir det loppis ihop med Rönning igen,
 
på Trädgårdsgatan 3
 
kl 10-15..
 
Välkomna om ni har vägarna förbi ♥
 
Kram
 
Fia

5 kommentarer:

Tina sa...

Mitt huvud är verkligen julstoppat, hoppas veckorna går for nu så jag kan få ut allting!
Så fina saker du visar!

kram o ha en bra loppis

Madame Edith sa...

Åh, så mycket fint. Urnan är ju bara sååå läcker en sådan skulle gärna få flytta hem till mig :)

Kram/M

Änglarum sa...

Hej Fia! så fina saker ♥♥ vill ha allt :=)nu går det fort mot Jul !ha en fin vecka!kram Jessica

Änglarnas hus sa...

såå mycket fint! Nu suger det i shoppingtarmen..hihi..

Kram sanne

HOUSE of ADELA sa...

Verkligen skiiiit att jag har missat er loppis båda ggr nu, i lö jobbade jag. Oooooj vad mycket fint du har hittat i shopen! Nu är man sugen att jula:))

Kramar ♥♥
Adela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...