måndag 21 januari 2013

Agnes namnsdag ♥


Så var det dags för ännu en namnsdag för 

drottningen här i huset ♥

Vi firade med att korka upp lite bubbelgumsrosa 

"La Mortuacienne"

Gott!!

Ett par ranunkler fick förgylla stunden en aning också;)


Önskekakan för dagen var jättebiskvi, 

o egentligen havreform med choklad, 

men det fick bli strassburgare istället;))


Kort från mormor o morfar, 

med liten slant som tillbehör;)

Nu har jag äntligen köpt hem lite pärlhyacinter 

att placera lite här & var, 

vill ha in lite vår nu!

*****

Idag har det varit VAB-dag, först var Agnes 

hängig så vi stannade hemma, 

o sen fick jag åka o hämta Abbe med...

Bara vi inte går in i en rejäl sjukperiod nu...:(


Ha en härlig vintervecka, 

alla ni som är friska iaf;))


Kram

Fia

3 kommentarer:

Norregård sa...

Hej!!
Ni firar verkligen Era namsdagar, så mysigt:))
Jag vill inte sätta ut pris på bloggen på skåpet, det finns så många som har något att tycka om det...Men så här är det nypris hela 22.000 jag säljer det för 10.000:))
Man är garanterat ensam om det!!
Är du intresserad kan jag fixa måtten!

Kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Agnes är ett jättefint namn, så fint du firade henne. Pärlhyacinter ska jag köpa också, har krokusar som inte vill blomma just nu.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Marie sa...

Mysigt med namnsdagsfirande, ser jättemumsigt ut!

Roligt att du blev nöjd med terrinen!

Trevlig helg!
Kram marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...