tisdag 14 maj 2013

Lite vårpiff


Äntligen hemma hos mig också;)

Tur vi har Zanslösa här i stan!


Tänk att jag har en alldeles egen  

Botanic Gardens 

 kruka, inhandlad förra året ♥


Ljuslyktesamlingen komplett med ljuslyktor från TineK.


Äntligen har draperiet fått vika hädan, 

nu är det vår på riktigt (o sommar om 2 veckor..).


La familia har fått flytta in i glaskupan, 

det är lugnast så,)))

*****

Nu blir det lite förmello blandat med Kjelles smakresa, 

välförtjänt soffhäng med andra ord.

Imon bär det av till bondgården med klassen, 

ska bli en intressant upplevelse:D

Ha det gott ♥

Kram fia

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Å jag har det härliga diskmedlet med, det doftar så gott!;) Vilket myyyys ni har haft på Öland! Mittbrodts är ju så fint!!

Kramar ♥
Adela

Unknown sa...

Fin ljuslyktesamling du har där. Ja det är härligt ute nu, idag verkar det bli en kanondag. Helt underbart.
Det planterades skog ända tills på söndageftermiddag, jag blev sjuk så på söndagen var det endast maken och äldsta dottern tog därför lite extra tid. Nu är de i varje fall i jorden och ingen är gladare än jag:)
Ha ett fint veckoslut och helg.
Kram/
Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...