söndag 4 augusti 2013

Loppis i dagarna två

Idag var vi på lovely loppis i Skärsboda ♥

Värsta antikaffären, 

här fanns hur fina saker som helst!


Bilder från ägarinnans trädgård, 

här har det lagts ner omsorg kan man säga ♥


Loppisen var både inne och utomhus, 

och här fanns nåt för alla smaker;)




Själv fick jag med mig ett par franska aladåbformer hem...



...den fina vita spegeln samt 10 kg vikten att ha till dörren

så den inte slår igen.

Den retro skrivbordsstolen köpte jag på loppis i 

Rydsnäs igår,

o den har maken målat svart ♥

En riktig fyndarhelg, således, 

ihop med goaste väninnan!

Söndag idag, o varmt...

Tror vi får åka o doppa oss en sväng (idag igen)...!

Ha det gott!

Kram 

Fia

3 kommentarer:

Tina sa...

Uj uj, nu blev jag fyndsugen. Minns knappt när jag var på loppis sist!

kram

Katta sa...

Ser ut som en toppenloppis med en massa fina saker det där. Har inte varit på en enda loppis i sommar så det känns som om något faktiskt saknas :) Önskar dej en bra dag, kram Katta

Änglarum sa...

Hej Fia! åh vilka ställen...så fina fynd du gjort!har inte sprungit på riktigt roliga loppisar i år,,kanske beror på att sem gick utomlands o där fanns då rakt inte en enda!! hoppas du har det gott så här i slutet på sommaren <3 kram Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...