torsdag 18 juni 2015

När man är lite extra stolt ♥

 På Sveriges Nationaldag var det dags för 

kusin Adam att ta studenten.
 Underbart drag på Brinell i Nässjö, 

högtryck både i luften & på flaken..!

De kärleksfulla budskapen haglade;)

 Agnes var ståtlig fanbärare i kyrkan, 

när Linnéskolans sexor slutade ♥

Fantastiskt fint i kyrkan,

sexorna sjöng tillsammans med ettorna

och det kändes kärleksfullt och

omfamnande från början till slut
 Abbe & guldgrabbarna slutade nian, 

och hade en underbar avslutningsgudstjänst

där stämningen verkligen var på topp, 

hjärtligt, proffsigt och högt i tak

Prästen avslutade med att åka longboard 

ut ur kyrkan, 

bara en sån sak...;)

 Själv hade jag avslutning för mina goa tvåor,

och fick nästan mer uppskattning än jag förtjänar

Fina örtväxter, rosor, blingad UF-nalle och presentkort...

Wow, ibland känner man sig som en rockstar ;)
Omtänksamma kollegor har jag också,

tur jag har dem att luta mig mot när det blåser

*****

Nu är det äntligen semester, 

och snart bär det iväg nånstans på restresa

tror jag bestämt...

...dags för lite sol o värme;)

Kram

Fia

4 kommentarer:

Änglarum sa...

Önskar dig en fin Midsommar och en skön semester! ja sol o värme hade inte varit dumt nu här regnar det!ovanligt va!? <3 kram Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det var fina bilder.
Önskar dig en glad midsommar
Kramar/AM

Unknown sa...

Visst är man stolt över sina fina barn. Underbart skoj med studentfester. Restresa låter helt ljuvligt, idag är första dagen som det varit riktigt gott med värme i luften här hos oss, en härlig dag.
Hoppas du får en underbar semester. Jag skall jobba fem dagar till sedan, hoppas jag det blir fyra och en halv veckas underbar ledighet.
Kram/
Berit

Frøken Anker sa...

Vi har midsommer her i dag. Dagen har været med solskin. En dejlig dag og aften.

Hav en dejlig skt. Hans
Birgitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...